۲۶ دی ۱۳۹۱، ۱۹:۲۱

جعفری‌نسب:

هنرمندان وظیفه به‌تصویر‌کشیدن آرزوها و آرمان‌های جامعه دارند

هنرمندان وظیفه به‌تصویر‌کشیدن آرزوها و آرمان‌های جامعه دارند

تنگستان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: هنرمندان نقش مهمی در به‌تصویر‌کشیدن آرمان‌های جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جعفری نسب عصر سه‌شبه در نشست با هنرمندان شهرستان تنگستان اظهار داشت: هنرمندان می‌توانند به وجود آورنده اتفاقات مثبت در شهرستان باشند و باید از توانمندی‌های آنها در راستای توسعه تنگستان و حتی استان استفاده شود.

وی افزود: به تصویر کشیدن آرمان‌ها و آرزوهای جامعه در کنار انتقال مسائل و مشکلات آن جامعه می‌تواند از دیگر وظایف مهم هنرمندان باشد و این یک وظیفه شرعی و اجتماعی است.

فرماندار تنگستان با تاکید بر تلاش هنرمندان و به‌ویژه هنرمندان تئاتر در راستای حفظ و احیای فرهنگ بومی و سنتی شهرستان، خواستار استفاده از پیشنهادها و نظریات هنرمندان در راستای زیبا سازی فضا و مبلمان شهری شد.

جعفری نسب با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده توسط هنرمندان در این نشست آمادگی خود را برای پیگیری مشکلات مربوط به برگزاری هفتمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان و نیز تجهیز پلاتو اعلام  و ابراز امیدواری کرد که با همکاری هنرمندان و مسئولان این مشکلات رفع شود.

نگرانی هنرمندان تنگستان بابت برگزار نشدن جشنواره تئاتر طنز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تنگستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و افتخارات به دست آمده توسط هنرمندان تئاتر شهرستان در سال‌های اخیر گفت: مقام‌های کسب شده ملی و استانی این هنرمندان نشان دهنده رشد و توسعه تئاتر در شهرستان تنگستان است.

عبدالرضا جمشیدی در ادامه با اشاره به برگزاری موفق شش دوره جشنواره تئاتر طنز استان بوشهر به میزبانی تنگستان، نگرانی هنرمندان تئاتر طنز تنگستان را بابت عدم برگزاری احتمالی این جشنواره در سال جاری به علت محدودیت‌های مالی به فرماندار یادآور شد و افزود: برگزاری این جشنواره علاوه بر ایجاد شور و نشاط، به پویایی تئاتر شهرستان نیز کمک می‌کند.

وی در پایان با اشاره به وضعیت فعلی پلاتوی در دست ساخت مجتمع فرهنگی هنری اهرم خواستار تخصیص اعتبار برای تجهیز آن با توجه به احتیاج مبرم هنرمندان شد.

نشست صمیمانه جمعی از هنرمندان تئاتر تنگستان با فرماندار این شهرستان در سالن کنفرانس شماره یک فرمانداری تنگستان برگزار شد.

کد خبر 1792054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha